Veckans lista

Citat-
"Är det inte för varmt så är det för kallt"

Bästa-
Att sitta och snacka om föräldrar och känslor. Att öppna sig lite för nya vänner känns bra. Många går igenom tunga saker utan att man vet om det. Det är skönt att kunna prata.  

Sämsta- 
Fortfarande känslan av att tiden inte räcker till. Önskar att jag hittade tiden att gå i väg att träna. Att inte "bara" träna hemma! 

Läskigaste-
Har inte varit med om något läskigt. Skönt! 

Mysigaste-
När Elias lagade mat till oss. Fläskpannkaka, med och utan fläsk. Han gjorde nästan allt själv, men jag var med och läste recept. Det fick att minnas all tid i köket med pappa. Goda, fina stunder. 

Mående-
Helt ok. 

Boost-
Shit! Har jag inte haft någon riktig boost denna vecka?! 
Jag minns inte... 
Nej, det kanske faktiskt är så. 

Gillade bild-
(null)
Gjorde hemmapizza! 

Godaste-
Fuskpinnar! Ica har släppt vegetariska fiskpinnar, alltså utan fisk! Fuskpinnar! 
Mycket mycket goda!! 
Eller var det pizzan?! Svårt val faktiskt! 

Klädesplagg-
(null)

Pyjamasbrallor! Och jag känner ingen skam
i kroppen. Inte ens när jag 1. kör Elias till skolan i dom 2. går till affären och handlar mjölk i dom. 
Äsch, folk går i så märkliga kläder så varför kan inte jag gå i pyjamas?! 

Och så nästa vecka! 
Måndagens planer- 
Butikschefsmöte! Med föreläsning på kvällen, "Omgiven av idioter", mycket mycket kul! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback