Va? Sa någon fredag?

Vad veckan rullat på! 
Först var det ledarforum i två dagar, sen möte och jakt på stan med fina kollegan. 
Och så nu är det torsdagskväll och i morgon är det fredag! 
Fredag?! 
Hur gick det till? Är det någon som luras?! 

Jag har haft en både toppenvecka och en skitvecka än så längre. Hoppas att få avsluta dem på topp! 

Jag var tillbaka hos tandläkaren. Eller tandhygienisten då. Och det såg bra ut! 
Har aldrig, jag menar verkligen a l d r i g hänt förut! 

Jag fick möta fina kollegor som muntrade upp mig måndag tisdag. Alltid härligt! 

Jag har lyckats träna lite varje kväll, även om det inte är mycket. 
Jag har även duschat kallt, sk cold shower varje morgon sen i måndags. 
Jag har inte glömt att ta b12 på hela veckan och jag har även kommit i gång med kalcium på kvällarna. 

Men... jag har varit trött. Så trött så jag blir rädd för att köra. Jag vill sova hela tiden. Jag är så trött så jag blir yr i huvudet och inte kan fokusera riktigt ordentligt. 
Jag går och lägger mig tidigt. Faktiskt. 
Men sen vaknar jag, typ kl. tre. Och kan inte riktigt somna om. 

Jag har inte haft möjlighet att eftermiddagsvila denna vecka, jag vet inte om det beror på det. 
Förut har jag ju hunnit sova en (ibland mer...) mitt på dagen. 
Lustigt att inte kunna sova på natten om man inte får sova på dagen bara... 
Men jag vet inte om det är därifrån tröttheten kommer?! 

I kväll ska jag visserligen vara vaken lite löngre än vanligt, för det finns en chans att jag faktiskt hinner säga god natt till maken då. 

Så kanske jag går hem tidigt från jobbet i morgon så jag får sova lite på dagen.  
Kanske lika bra. 
Det är ju trots allt fredag!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback