Elias, skolan och ledarforumet

(null)

(null)

(null)

Alltså ibland måste jag säga som mim fina syster 
jag orkar inte!

Det är så vackert på skolan. 
Jag blir alldeles lugn i själen. Det är blommor åt höger och vänster. Grusplaner och gräsmattor. 
Lianer och stora gungor. 
Det är glada barn och det är så mycket värme!! 

Lite av ren och skär magi. 
Jag liksom orkar inte med allt fint. 
Det är så mycket vackert! 

Jag stack och hämtade Elias vid halv fem. Huvudet var lite trött efter ledarforumet men faktiskt helt ok. 
Det är mest att man inte vet vad man ska svara riktigt på alla frågor. 

Vi åkte och fixade lite till födelsedagsbarnet och har nog verkligen överträffat oss själva!! 
Det kommer bli en stor överraskning!! 

Åh, jag älskar sånt!! När man känner att man lyckats! 
Att ge är bland det bästa som finns! 

Nu ska kvällen bestå av det senaste avsnittet av Younger och några chips. 
Festen på ledarforum får de sköta själva. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback