Veckans lista

Ord- 
"hey!"

Bästa- 
Onsdagskvällen med firning av syster yster! Omgiven av de bästa, med god mat och mycket skratt! Fi vad jag älskar dessa människor! Allihopa! 

Sämsta-
Bihålorna! Så fort jag blir förkyld så får jag allvarliga problem med bihålorna. Jag tror jag fått tandvärk, det gör ont att böja sig, ont att gå. Inget kul alls. 

Läskigaste- 
Jösses ja! Det var helt klart skräckfilmen i går! Jag ska aldrig mer kolla på skräck. 

Mysigaste-
Där hamnar Saras födelsedag med! Det var mysigt och härligt!! Klart det finaste denna vecka!

Mående-
Bra, men däckade lite mot slutet av förkylning. Det känns böttre idag men inte helt hundra. 

Boost- 
Att få hänga med härliga kollegor!! I två dagar! Super inspirerande!! 

Gillade bild- 
(null)


Godaste-
Syrrans smörgåstårta! 
(null)


Klädesplagg- 
(null)

Sjalen! Har haft en i säkert tio år!! 

Och så nästa vecka! 
Måndagens planer- 
Fira!! Vi slog förra årets siffror på Världens barn! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback