Veckans lista

Ord- 
Dansa! 

Bästa- 
Hela veckan har varit en väldigt bra vecka!! 
Men det bästa bästa var nog ändå torsdagen. Då kändes allt som det vände. 

Sämsta-
Som sagt, veckan har varit riktigt bra, så det sämsta måste vara att jag glömt bort att äta lite väl mycket. 
Men å andra sidan, när jag väl har ätit, då har jag ätit massor!! 
(null)


Läskigaste- 
Att det fortfarande ibland bara svartnar för ögonen. 

Mysigaste- 
Att få chilla med Elias i soffan hela studiedagen. 

Mående- 
Riktigt bra! Har sovit gott, jobbat bra, känt att vindarna vänder. 

Boost- 
Jösses, hela veckan har nästan varit en boost! 
Har haft föredrag tillsammans med kollegan som gick stålande. Och hade två interjuver för två tidningar som blev en boost! 
Har fått mycket bra respons på jobb, och knutit nya kontakter. 

Gillade bild- 
(null)


Godaste- 
Måste nog vara det grekiska besöket! 

Klädesplagg- 
(null)
Varma tröjor! Och så glasögon. Glömde bort att beställa linser...

Och så nästa vecka! 
Måndagens planer- 
Hela veckan är det höstlov!! 
Ska ta tag i min framgångshistoria och skriva lite. 
Ska mysa med familjen och lägga minst en ansiktsmask varje dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback