Veckans lista

Glömde jag eller orkade jag inte fixa veckans lista i går? 
Det var nog en kombination. Jag kom på det ganska sent och då orkade jag inte. 

Men här kommer den! 

Ord- 
hej 

Bästa- 
Höststädet på skolan! 
Vi renovera trapp. 

Sämsta- 
Nej. Kommer faktiskt inte på nåt. 


Läskigaste-
När en hel whiteboardtavla ramlade ner på oss!! Vi stod och skrev för glatta livet och hela tavlan bara föll! 
Har fortfarande blåmärken och ont i nacken. 

Mysigaste-
Söndagen. Vi gjorde egentligen inget. Men det var en bra söndag. En söndag med familjen. Precis som det ska vara! 

Mående-
Helt ok. Mådde riktigt bra i går och då jag var på gymmet. 
Men hela veckan har varit ok!  

Boost-
Smsboost, då vi verkligen gick loss och peppade varandra! 
Kändes skönt. 
Man är nog ganska bra i alla fall! 

Gillade bild- 
(null)


Godaste-
Har liksom ätit pizza typ tre gånger!! Eller alltså, en i söndags, en i tisdags, (eller var det onsdag?) och så i går igen! 
Så pizzan måste ju vara det bästa! 


Klädesplagg-
(null)


Och så nästa vecka! 
Måndagens planer- 
Jobba som vanligt. Elias ska följa med en kompis hem efter skolan så det blir nog en lugn eftermiddag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback