Taggad och peppad!

(null)

(null)

Alltså, jag vet inte vad som hände. Jag började ana det i går. 
Men i dag, då slog det till! 
Jag kände att jag var tillbaka, till mitt gamla jag! Mer eller mindre! På g, taggad, peppad, motiverad! KBK!! 
Det var en riktigt bra dag på jobbet, det var vissa situationer, som alla dagar... men vi var starka! Jag var stark! 
Vi löste allt! Tillsammans klarar vi allt! Vi är ett superteam! 

När vi kom hem kändes det också bra. Maten lagades och samtalen blev bra. Elias lekte med en kompis och disken diskades undan snabbt. 

Det har varit em bra dag. 
"det är fan vår tur nu" skrev en kompis. Och ja, det är det! 
Det är vår tur nu!! 

Nu kör vi!! 

(null)

Ibland blir jag extra nöjd med vissa bilder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback