Alla våra barn

Vilken dag!! 

Jag är totalt slut! Men på ett väldigt positivt sätt. 

Allt blev så fantastiskt bra idag! (ja, eller nästan allt då...) 

Vi började med att ha träff med glada pensionärer. Volontärerna som hjälpte oss gjorde hela grejen, och jag kan inte vara stoltare över att få vara en del av detta fantastiska gäng!! 

Sen hämtade vi ett träd från Plantagen. Ville. grej! De skänkte ett träd för att de ville hjälpa till att göra barns drömmar till verklighet. Underbart!! 

(null)


På eftermiddagen planterade vi ett träd. Ett träd för alla barn! 
Ett träd för att barn ska få vara barn! Att alla barn är våra barn. Vi måste ta hand om barnen. Ge dom rätt förutsättningar. Ge dom en chans att drömma, att utvecklas och förverkliga sina drömmar! 

(null)


Kvällen avslutades på den nya grekiska kolgrillen. Att få sitta där med min älskade familj gjorde att hjärtat svämmade över!! 
Tänk att jag har det så fantastiskt!? 

(null)


Ibland är livet helt fantastiskt underbart!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback