Något jag hatar

Många skulle säga "är det dem tiden på månaden?" 
Jag får bara eländet kanske en gång i halvåret men det är inte bättre det. 
Eftersom det är så sällan så glömmer jag nästan hur det är. 
Och jag vet inte om det faktiskt är värre när det är sällan. 

Såklart, det är mens. 
Hatar den. 

Allt jag vill är att gråta. Konstant. Hela tiden. Jag blöder så mycket så jag får springa på toaletten hela tiden. Trosor och byxor blir blodiga. Jag är helt sjukt vansinnigt trött, så jag vill sova hela tiden då jag inte vill gråta. 
Jag tänker att jag inte är vatten värd och att jag faktiskt inte borde få finnas. Och absolut inte firas!! Att jag fyller år nästa vecka vill jag glömma!! 
Jag har såna smärtor så jag tror jag ska gå av. Det kommer i skov, och gör att jag vill skrika rakt ut. Vilket jag gör ibland. 

Jag har sökt för det. Och fått måttligt med hjälp. Det är ju mens. Man ska ha lite ont. Det ska vara lite jobbigt. 
Jag har sökt fler än en gång. Jag äter nu p-piller hela tiden för att bara få mens två gånger per år. Men två gånger av detta är två gånger för mycket. 

Och man ska ju inte prata om mens. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback