Long time no seen

Har varit seg och somnat i soffan typ varje kväll denna vecka. 

Vet inte riktigt varför. 
Det tar kanske på krafterna att jobba heltid igen. 

Jaja, och sen har jag fått ont i bihålorna idag. Katastrofont. 
Men näsan rinner inte. 

Så jag gick för att köpa nässpray. Har tydligen köpt för mycket av den varan. 
Hen frågade om jag verkligen skulle ha kortison igen. Och undrade varför jag skulle köpa två olika varianter. 
Så jag kan ha en på dagen och en på kvällen svarade jag och hen tittade på mig och sa att hen absolut inte rekommenderar sån användning. Det är faktiskt meningen till korttidsanvändning... 

Ja, skit ner er. Jag använder nässpray för att ingen lyssnar på mig när jag vänder mig till vården. Jag har massor av gånger klagat över mina bihålor men ingen verkar fatta att det är ett problem. 
Och vad gör man då?! 
Jo, handlar nässpray och behandlar sig själv! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback