Elias önskedag

Jag är så uttråkad!!! 
Så fruktansvärt uttråkad. 

Det är ju som bekant höstlov och enligt Elias ska man vara hemma då. Och då menar han hemma hemma. I soffan. Tittandes på youtube. Hela långa dagen. 

Jag tänker att höstlovet innebär att vara hemma från skola, frita och jobb. Men att man kan hitta på skojiga saker. Typ dricka kaffe på stan, ta en promenad, åka till kolmården eller... ja något! 

Men så denna dag, denna fredag, har jag lovat honom att vi bara ska vara hemma. Han har lovat att inte tjata om Fortnite och vebacks. Vilket han faktiskt inte har gjort heller. 
Vad han har gjort är att sitta i soffan. Med hörlurar och titta på telefon. 

Jag är nästan beredd att erbjuda honom bevacksen så vi kommer ut lite. 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback