Dripp dropp

Testar en ny ansiktsmask så här en lördag! 
Har jobbat hela långa dagen och känner hur hela ansiktet typ krymt tre storlekar. 

Jag köpte denna till min syster även så blev jag lite nyfiken själv. 

(null)

En mask inköpt på H&M från Bling Pop (tror  jag?!) 
Säger sig vara en mask full av kollagen, närmare bestämt 100 ppm. 
Masken fungerar som en hudgele står det, då tänkte jag mig lite jelly men det är en klassisk mask skulle jag säga. Aningens hårt ark, och oj vad med serum!!! 
Det riktigt droppar när jag tar ut den ur förpackningen. 
Och massor kvar i förpackningen. 
Den är väldigt rinnig, så det rinner längst hela halsen när den är på. Sitter bra, åker inte ner, eller runt! 

(null)

Jag gillar inte alls när det rinner. Kragen på pyjamasen blir blöt och det känns bara... märkligt. Som att serumet försvinner?! 

Huden känns bra efter, ordentligt återfuktad. Aningen plumpad och jag har ett litet extra glow. 

(null)


Der var inte den bästa masken, men den tillhör en av de som jag gillar bättre! 

Trevlig lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback