Veckans lista

Citat- 
"ingen förändrar dig utom du själv" 

Bästa- 
Femtioårskalaset i går! Fantastiskt roligt!! 
Många skratt, goda mat och kul med tipspromenad och quiz! 

Sämsta-
Att mina favoritskor blir så sketans hala när det regnar. 
Höll på att ramla idag igen i regnet. 

Läskigaste-
Drömde en natt att valet hade varit och jag glömt att rösta!! 
Även om det var var ett par nätter sen har jag nästan fortfarande ont i magen av att jag glömde att rösta i detta extremt viktiga val ( i drömmen)
Fi vad märklig dröm. 

Mysigaste-
Juice på stan med Elias. 
(null)



Mående- 
Lite väl mycket magkatarr och illamående. Men vet man vad det beror på så kan man leva med det. 

Boost-
Vitaminchock på Joe and the juice. Är väldigt glad att de kommit till stan. 
Extra boost eftersom Elias stannade kvar och satt och spela medan jag kollade in lite närliggande butiker. 

Gillade bild-

(null)

Spontana!!


Godaste-
Ceasarsallad!! (lakto) 
Så fruktansvärt gott!! 

(null)


Klädesplagg-
De crepade byxorna. Älskar dom! 
Luftiga fast ändå byxor. Och man kan ha dom med allt. Svart thisa, skjorta, linne....



Och så nästa vecka! 
Måndagens planer-
Jobba, tvätta. Börja framgången. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback