Trött | Italien

Fick trösta honom på planet ner. 
Tårar som trillade och min skjorta blev blöt. 

Tittade ut på ett regnigt Rom genom tågfönstret på väg in mot hotellet. 
Då hade han glömt öronen för ett tag och skrattade och dansade i kupén. 

Gick väldigt fort genom regnet från station till hotellet. 
Det var en relativt varmt regn men när man är trött blir allt regn jobbigt. 
Jag halkade runt i skorna och var rädd att skjortan skulle bli genomblöt. 
Om den inte torkar tills vi åker hem. 

När vi gick ut för att äta sa klockan att alla ringer var stängda. Hur kan jag ha gått så mycket? Stått så mycket? Tränat?! 

När vi åt spelades det så hög musik att vi inte roligt kunde prata med varandra. 
Och vi var hungriga. Och det var lite mat. 
Så vi åt snabbt under tystnad och besökte en affär och handlad chips. 

Klockan är nio och jag ska sova. 
Hoppas att jag kan sova. 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback