Netflix och matcha

De som känner mig vet att jag snöar in på saker. 
Det kan vara mat, butiker, drickor, make up, hudvård, serier... 
Ja, jag kan bli besatt, skulle andra tycka. 
Och ibland är jag beredd att hålla med, som när jag tittar för mycket på en serie och sen inte kan skilja vad som är verkliga livet eller vad som är serien. 
När jag berättar saker från serier som att det hade hänt. 
Japp, det har hänt. 

Det är samma sak med mina drömmar titt som tätt. Jag drömmer så pass verkligt så jag tror det är sant. 
Det var bara häromdagen som jag letade efter ett par byxor ute på stan och inte fattade vart jag sett dom. Tills jag kom på att jag drömt det. 
Det var hemskt. Byxorna var faktiskt jättefina och väldigt sköna. 

Veckans insnöning är: 
* matchalatte. Med is. Mycket gott. Och svalkande. 
* orange is the new black. Nya avsnitt. Ny dramatik. Nya personer. 
* ögonbryn. Kan måla bryn i timmar. Nej, ok. Inte timmar, men nästan. Är aldrig nöjd. 
* syror. Att lägga syror på huden. Varför. Har. Jag. Inte. Upptäckt. Det. Tidigare. 
Jag älskar syror!! Det har gått så pass långt så jag har de på benen med jämna mellanrum. 
* glas skin. egentligen är det lite samma sak som syror. För av syror kan man kanske, eventuellt, möjligtvis, få glas skin. Jag googlar. Jag smörjer. Med tretton produkter, varje morgon, varje kväll. Bland annat syror. 

Så... 
Maken jobbar kväll i veckan. 
Vilket innebär att jag sitter i soffan, med en sheetmask, drickandes matcha och kollar på oitnb och romantiserar fängelse lite väl mycket. 

Matcha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback