Morgonyoga och kvällstvätt

Gick upp tidigt idag igen. 

Ställde mig på yogamattan och sträckte ut kroppen. Det är fantastiskt! 
Jag kan inte yoga. Har inte en aning om hur man ska göra. Men jag kör lite som jag tycker känns bra. Det kanske är mer stretching jag gör. 

Eller bara GOD MORGON KROPPEN! 

Stod i kassan för första gången på länge. Mycket satt kvar i fingrarna. Det var bara någon knapp som jag allvarligt misstänker att de tagit bort... 
Precis som pappa satt och sa vid tangentbordet i början 
"Var är ö:et? De har tagit bort det!! Det finns inte längre!" 
Lilla pappa... 
Jag hittade nog alla knappar till slut och det var roligt att stå i kassan ett tag! 

Hämtade Elias som gjort ett berg av sand. 
Tänk vilken kille han är. Och nu vill han inte spela trummor längre. Nu vill han köpa lera! Och bygga med. 

Sen stekte vi pannkakor till kvällsmat och mumsade. 
Grabbarna drog till golfen och jag har städat och tvättat. 

Det blev en bra dag! 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback