Nyårsmål

Så, det nya året har startat. Känner ni? 
Vad är tankarna? Hur ser målen ut? 

Jag har gett upp det där med löften. Däremot kan jag gärna sätta upp något, eller några, mål. För mål har man ju alltid! 

Mina mål är att äta mer grönt. 
(null)

Det lyckades jag med så här i dag. Nästan bara grönt! 
Ok, jag menar ju givetvis inte att jag ska äta just grönt, utan mer frukt och grönsaker. 

Ett annat mål är att jag ska kunna stå i brygga! Och att sitta på huk med hälarna i golvet. Jag ska stretcha mer eller mindre varje dag. 

Det viktigaste är att jag ska ha ett bättre åt än 2018! Jag ska prioritera familj och vänner. Jag ska uppskatta vardagen och se det stora o det lilla. Jag ska leva. Inte överleva. 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback