Veckans lista

Citat- 
"starkare tillsammans" 

Bästa- 
Haha! Får man säga Tessans 24-live?! Jösses! 
Men det var så kul!!! 
Annars får jag säga fusktaco och ansiktsvård med Hanna. 

Sämsta- 
Att veckan gick så snabbt att jag inte ens hann tänka!? Jag hann inte med något könns det som! 

Läskigaste- 
Huvudvärken i helgen. Är det hortons eller?! Eller polymer? Eller är det en förkylning på g? Hur som helst är det inget kul alls när det känns som ögat ska ploppa ut. 

Mysigaste- 
Telefonsamtalen med syster! 
Älskar att höra hennes röst! Även om jag ofta ringer när de äter av någon märklig anledning. 
Men min syster är bland det mysigaste som finns! 

Mående- 
Helt ok. Varit vansinnigt trött titt som tätt men helt ok. 

Boost- 
När folk ringer och säger ja till roliga events! We rock!! 

Gillade bild- 

(null)


Godaste-
Alla smoothie bowls? Eller fusktacon? 

Klädesplagg- 
Tightsen som är som byxor! Sköna, men ser ändå klätt ut! 

Och så nästa vecka! 
Måndagens planer- 
Ska försöka fixa ett hjul till veckans event. Nu slår det mig mest- hur ska vi kunna frakta cykeln?! 
Ja, det blir spännande!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback