Söndagsmaskem

(null)

(null)

Söndagens mask kommer från Rituals och är en rubbermask. 
Den kommer i två komponenter som mixas hemma för hand. 
Doften är milt, och färgen är uppiggande! 

(null)

Väl på stelnar den relativt snabbt, men den blir inte hård, utan just som gummi! 
Den sitter kvar bra, blir sval och skön. 
Man ska ha den på allt mellan 15-40 minuter beroende på hur mycket fukt man vill ha. 
Jag valde 30 minuter och huden kändes fräsch och glowig! 
(null)

Jag avslutade med en olja som jag fick som test som kändes kanon just efter masken. 
Jag älskar oljor, men behöver oftast mer än bara en olja så jag tror att lägger jag inte en mask kommer jag inte vara nöjd med bara oljan! 

Skön söndagsmask! 
Och rolig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback