Fyll på trappbyggare på cv’t!

Nu kan jag skriva till en sak på mitt cv! 
Konsten att bygga en trapp. Eller renovera... 

Det har varit städ och fix-dag på skolan och tre tappra människor ställde upp på att renovera en trapp upp till tornet på skolan. 

Det flög plankor och det hoppades på plankor. Kofot och hammare var våra bästa hjälpmedel. Och skruvdragare såklart. 
Vattenpass?! Nej, inte riktigt vår grej... 

Jag tror att det blev bra. Det provgicks i alla fall mot slutet och den höll! 

Så, vill ni ha hjälp med en trapp?! Till en billig penning? Ring mig! 
Det finns bara några krav... 
Tex att plankorna måste vara färdigsågade och skruvdragaren är laddad. 
Man får inte heller ha några större krav på att den ska vara rak. 
Och skulle den rasa frånsäger jag mig allt ansvar! 

Tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback