Veckans lista

Ord-
skit. 
(för att telia inte kan fixa internet till oss, nu!!) 

Bästa- 
Shopping med mamma och syster! Så mysigt!! 
Även om jag inte handlade nåt... Fika med dessa två värmer mitt hjärta något enormt! 
Elias var med han med. 

Sämsta-
Att det var två år sedan pappa gick bort. Det väcker alltid massor av minnen och känslor. 
Att graven ligger så långt bort och att Elias inte velat sova en natt själv för att han saknar morfar. Usch, det är jobbigt. 

Läskigaste-
Haha, när jag trodde jag körde på ett barn?!? 
Alltså det var inte nära!! Och dessutom var det bara en stolpe. Med plast! 
Syrran sa att jag behövde nya brillor, jo, det är nog dagens sanning! 

Mysigaste- 
Kolmårdsbesöket! Ibland inser man att det är det lilla som betyder mest! Familjen är det viktigaste och vi är fantastiska! 
(null)

Mående-
Bra, har varit ledig, avslappnad och inte funderat så mycket. 

Boost- 
Att börja tänka mer på femsekundersregeln och börja jobba med den har verkligen gett mig en boost. 
Just detta om enkelhet och lätthet. Och om känslor och vilja. 
Ingen känner väl för att tvätta?! Men man gör det! 
Må mitt liv bli mer som en rymdraket! 

Gillade bild-
(null)


Godaste-
Denna vecka är nästan bättre att fråga om det äckligaste. Det har testas mycket och allt har inte blivit lyckat om man säger så... 
Som fejkonen, mannagrynsgröt på mandelmjölk, vegansk äggröra, nej, det har inte varit någon bra matvecka. 

Klädesplagg-
(null)

 Har tagit fram min klassiska gröna fjällräven. Undrar hur länge jag har haft den? Det är över tio år, kanske tolv! Och då är jackan begagnad, snacka om kvalite! 

Och så nästa vecka! 
Måndagens planer- 
Efter en vecka ledigt så bär det av till jobbet. Upp tidigt. Satsar på fem för att hinna stretcha och dricka morgonkaffe i lugn och ro. 
I morgon ska jag även jobba heltid. Känns lite märkligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback