Ett bra slut på en eländig dag

Testade en mask i dag från Power 10 Formula. Jag gillar verkligen dessa! 

De har ett mjukt och härligt ark, maxat med serum, men inte så det droppar och rinner. Masken sitter otroligt bra på ansiktet och effekten är bra! 
Den liksom smiter åt kring ansiktet. 

(null)

(null)


Denna heter Vc och ska vara energigivande. 
Och ja, jag tycker nog att den lever upp till det ganska bra! Huden känns lite härligt plumpad och bra återfuktad. 

Minns inte alls vad dessa kostade, men jag tror inte det var mycket. Helt klart prisvärda små ark tycker jag! 

(null)

Glad och nöjd och hoppas på en god natts sömn. Dagen har varit så eländig så jag hoppas att allt blir bättre i morgon! 

Kör försiktigt där ute, halkan är förrädisk!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback