Lycka

(null)

När är man riktigt lycklig? 
Vad får en att känna glädje? 

Jag har 80 % bilder på min telefon på jobbet. Just nu ger det mig bara ångest. 
Jag har lagt så mycket tid på jobbet och missat så mycket annat. Som kunde gjort mig lycklig på ett annat sätt. 

Jag har sjukt många selfie tagna på mig själv. Men jag är inte nöjd med en enda. Jag har en skrynklig hals. Opigga ögon. Runda kinder och hängande ögonlock. 

Vart hittar man lyckan? 
Som ett barn, de är så lyckliga över allt. En glaskula, en chokladruta. En stund med plattan och regn utanför. 
Själaglada att få träffa någon de tycker om. 
Hur hittar man en uns av denna lycka som vuxen? 

När var jag lycklig senast? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback