02:30

Jag tassar försiktigt upp ur sängen. Både maken och sonen ligger i den och det är varmt och trångt. 

Jag tyckte det kändes lite märkligt när jag var på toaletten sista gången för natten. Och nu, mitt i natten, gör det så ont så jag knappt vet vart jag ska ta vägen. 

Går ut i köket och dricker en halv liter på stående fot. 
Går på toaletten igen. Ingen förbättring. 
Vad trodde jag?! 

Skär upp en citron och äter rakt upp och ner i ett kolsvart kök. Det är surt, så surt. Dricker en halv litet vatten till. 
Det spänner i hela magen. 

Skulle vilja plocka ur menskoppen för att se om det blir bättre, men har inget annat skydd hemma. 

Sätter mig i soffan och funderar på om det finns någon sån där modern app som kan hjälpa mig. Men inte så här dags. 

Attans! Är inte livet tillräckligt jobbigt? 
Jag hade ju faktiskt en bra dag, såklart ska det då komma en dålig natt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback