Torsdagslistan | fem år senare

listan

För fem år sen skrev jag en lista. Jag antar att kag kopierade den från någon men det framkommer inte från vem. 

Så vi kör väl igen! 

När vaknade du i morse? 
typ fem?! Frågade Magnus om tabletter och sov fram till sju. Då vaknade Elias och faktiskt hoppade upp. 

Vad var det första du tänkte på när du vaknade?
Inte en aning. Kanske, tänkte jag bara på att Elias klocka ringde så högt att jag tänkte den snart väcker hela huset. 

Har du ringt någon i morse, vem och vad sa ni?
Ringde Sara och frågade var vi skulle träffas. 

Vilket humör är du på?
Lite... jag vet inte. Jag funderar för mycket. Jag har ont i munnen och har inte tränat på länge, vilket gör att humöret blir lite... nere?!?

Har du ont någonstans?
I munnen. Men inte så farligt med panodil i kroppen. 
Just nu har jag även lite ont i ögat för jag fick in tvål i det... haha! 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Chips! Med dipp! Och tzatsiki. Ostbågar och glass! Och snart ska jag äta allt!!!

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Chips, ostbågar, ostbollar, tzatsiki, dipp, glass. Skämdes nästan över allt men jag tänker att affären bara är glad att få sälja. Det är ju inte systembolaget!! 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Någon tandläkarsida tror jag. För att läsa om dry socket. 
Jag tror inte längre jag har det. 

Vad ska du göra ikväll?
Titta på tv, äta gotta och bara mysa!!

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Elias och jag lyssnade nog på någon gammal låt i bilen. Typ "Fantasti" eller "Vill ha dig i mörkret" 
Inte riktigt vad jag kanske brukar lyssna på. Men ibland så! 

Vad tycker du om din blogg?
Lite kul att se hur man tänkte genom tiderna. Ibland önskar jag att jag hade en röd tråd. Jag behöver inte ha massor av kommentar och följare, men för min egen del önskar jag att det fanns lite mer struktur. 
Och att den kanske var lite gladare. 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Var på knattegolf, eller glassgolf, som sonen deltar i. 
Eller vid detta läge var vi väl på väg hem. 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Fick säkert komplimanger av både morsan och syster. Men jag minns inte riktigt vad det var. Säkert att jag luktade gott. Eller att jag var fin. Sen har Magnus gett mig komplimanger. 
Många. 

När fotade något senast, och vad?
(null)

En selfie. Nyss 

 
Har du gjort av med pengar idag, på vad?
Japp, på mat och på snacks. 

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Soffan. 

Vad har du på dig idag? 
Ett svart linne och en mönstrad kjol. 

Nu får ni vänta fem år innan listan kommer igen! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback