Is och alvedon

Vaknade i morse och hade faktiskt ont. 
Viskade till maken och frågade om han kunde hämta panodil. 
Efter ett tag blev det lite bättre. 
Men jag blir så nojjig... 
Och typiskt nog hade Linda H skrivit om sin utdragna tand och att hon misstänkte "dry socket", det gjorde ju inte saken bättre. 
Mitt sunda, logiska tänkande säger att det inte är någon fara egentligen. Det var mindre än två dygn sen jag tog bort tanden. Jag har inte katastrofont. Inte som när jag hade urinvägsinfektion!! 
Så, jag får nog bara ta ett par panodil, lägga dit kylklampen och vila. 
Och kanske börja äta lite ordentligt. 
Har varit så nevös för att det ska fastna mat i hålet att jag inte vågat äta riktigt. 

Nu ska jag ut och kolla på skor på bästa systern och bästa mamman! 
Då kanske tankarna slutar snurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback