Tjat, tålamod, taco och tjatter

Vaknade och det kändes som det faktiskt var lite lite svalare. 

Det ändrades snabbt. 

Vi drog till Kolmårdens djurpark, detta var innan jag fattade hur varmt det var. Och hur kvavt det var!! 
Luften stod still. 

Så vi käkade lunch, gick tillbaka och bestämde att vi skulle bada istället. 
Viss skulle säkert skratta åt oss. 
Åka till Kolmården och käka lunch!? Sen dra, snabbt som attan! 

Men det gick inte att vara där. Det var så sjukt varmt. 
Elis tjatade och tjatade om hur varmt det var. Mitt tålamod var lika med noll. 
Ingen bra kombo. 

Och han kan prata den unga mannen.. 
Det tar aldrig slut. Munnen går i ett. 
Och i gassande sol orkar jag inte höra om Fortnite och GG. 

Så gissa om det var skönt för oss alla att hoppa i sjön! 
Vilken svalka! Så underbart!! 

Elias hitta någon kille där som han plaska runt med, och jag låg som en knubbsäl, eller kanske vitval? 
Jag har nog aldrig badat så mycket en sommar. 

I natt ska det åska. Hoppas verkligen att det blir så... 

(null)

Till kvällsmat åt vi taco! 
Tack vare ett bra tips la vi till stekt banan, och mumma!! Så sött och gott! 
Mycket bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback