Surkål

(null)

Minns du dessa!? 
Hederliga gamla spel. Det piper så högt och så... gält? (är det ett ord?) 
Det framkallar tinnitus på ett game. 
Men är vansinnigt roligt!!  
Vi har bara en uppsättning batterier visserligen, så man kan inte spela fler. Och någon batterilucka är borta så man får byta lite. 

(null)

Mitt favorit är safebuster! 




(null)

(null)

I går åt jag gammal bönpasta, kan den bli för gammal? Det kändes som så. Den var så tråkig!! 
Försökte förgylla med surkål. Tänkte börja äta surkål till (nästan!) all mat! Det ska vara nyttigt. Men inte jättegott... 

I dag när jag kom hem gjorde jag faktiskt inger! *Klapp på axeln*
Vilade i soffan. Såg ett avsnitt av OITB och bara var! Det kanske behövdes. 
Gick visserligen ner och beställde klipptid till Elias efter. Men annars... inget! 

Maken köpte sushi som kvällsmat. 
Det åt jag inte surkål till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback