Söndags-smaken-masken-glassen

(null)

Elias tyckte att vi skulle bestiga berg idag. Berget var 70 meter högt och det gick på 20 minuter. Med pauser. Och en rädd morsa. Vad gör man om han ramlar ner?! Jag kan ju inte kasta mig efter. 
Katstroftankar, gillar dom inte alls. 

(null)

Det var för glassen vi var i Söderköping. Jag åt en glass jag ätit tidigare. Tre kulor, grädde och mjukglass. 
Jag älskar blandningen av kall glass och grädde! 
Och vi behövde promenaden efter den glassen... 
Jag glömde helt bort att man kanske behövde äta lunch efter, så vi åt bara en måltid idag. 

(null)

(null)

På vägen hem stannade vi på Dollarstore och köpte bland annat slimebad! 
Så efter lite fotbollsspel ute på gården (och kvällsmaten! som äntligen intogs) så badades det i slime. 

(null)

Jag passade på att maska lite när han badade. Först med blodmasken från The ordinary, sen en ögonmask! 

Många skulle kalla det en bra dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback