Snart börjar den

Söndagen har spenderats i soffan. 
Har kollat på säkert 50 videos om k-beauty, glass-skin och The ordinary. 
En del bra videos, en del som jag stoppat och helt ärligt tänkt att jag kunnat göra bättre själv. 

Köpte ju den sk. blodmasken i går, testade direkt och idag har en en helt sjukt torr liten fläck i ansiktet. Vet inte om den var för stark, eller om fläcken kommit i alla fall. 
Kanske får lugna mig med just den och köra mer fukt ett tag. 

Vi har gjort jelly, vanlig, och med gin och vodka i. Haha! Vem gör jellyshots en söndag?! 

Ska snart fixa kvällsmat. Sonen pratade om en av hans favoriträtter i skolan, pasta med broccolisås, så ska vi försöka återskapa. 

I morgon är det första dagen på semestern. Jag tänkte vi kanske skulle försöka åka till vatten någonstans. Men inte för långt bort, för kl. 14 ska vi tvätta... 

Och btw... locket är borta från örat. Däremot rann näsan som en galning i går!! Alltså helt katastrofalt. 
Skönt. Då slipper jag ringa. Då kan vi låtsats som det är bra ett tag till!! 

(null)

Ok, den syns inte, den torra fläcken, men den känns. Ocj den syns ilr... lite i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback