Pre-opening

Tittade ut genom fönstret på balkongen innan jag skulle dammsuga och såg ett gäng gå in
på Brewdog, baren som ska öppna i morgon nere på torget. 
Instagrammade det och fick till svar att vi var välkomna ner! 

HÄRLIGT!!! 

Så jag dammsög och rättade till mattan. Skurade snabbt av toaletterna och bytte om till vit skjorta. 
Duttande på lite olja och lite rouge och sa åt Elias att klä på sig. 

Väl nere visade det sig att man skulle ha biljett... 
Men vi kom in!! Det måste ha varit den vita skjortan!! 

Det var ett begränsat sällskap, och det bjöds på enklare mat, och då menar jag mindre portioner. Inte enkelt på något annat sätt! 
Det var minihamburgare, med antingen mozzarella eller ost och bacon, och det fanns veggoalternativ, det var pommes med tryffelmayo och kycklingvingar. 
Och mängder av öl. 
Jag drack någon fruktig variant som var riktigt bra. Elias drack cola. 

Det fanns hundar inne och det gör det hela så himla mysigt!! Hundar alltså!! 

Vi satt kvar i någon timme, gick in och tackade så mycket och sprang in på Coop och köpte kaffe. Jag behöver mitt morgonkaffe, oavsett om jag druckit öl eller inte. 

Tack för en bra kväll!! Det kommer bli fler besök där!! You are welcome brewdog! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback