Onsdag 16:00

Maken brukar spela golf på onsdagar, så jag och Elias är ensamma hemma. 
Jag vill ju hemskt gärna vara med dom båda, hela tiden. 
Men jag vill också att maken ska spela mycket golf. För jag vet att han gillar det och jag vill att han ska ha kul. 

Så på onsdagar brukar jag städa. Det är riktigt bra, det går snabbare än bär man är två. Man får mer tid i hop sen när man sitter i soffan. Jag brukar även försöka tvätta. Ännu mer tid över till varandra när man är hemma i hop! 
Kanske låter märkligt, men jag gillar det! Jag gillar att städa själv. Plocka och diska. Tvätta och bädda rent. 
Idag fanns visserligen ingen tvättid vilket gjorde mig lite besviken! 

Så, nästkommande planer; 
* gå till bibblan 
* städa 
* laga mat
* gå ut till återvinningen 
* vattna blommor 

Härligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback