Kyla och värme

Årets varmaste dag. Det skulle vara idag. 
Men nu säger de att i morgon kommer det vara årets varmaste dag.
 
Tror ni att smhi får ljuga?
Den frågan dök upp idag. Och man kan ju fundera. Nästan alla svenskar skriker efter regn och det kommer inget. 
Har storebror Sverige ett finger med i spelet, och lovar oss regn i helgen för att vi ska härda ut?! 
För de skjuter och skjuter på detta regn, i en oändlig förlängning. 

Det kommer det kommer, säger smhi och vi hoppas och tror. 
Vi kanske skulle bli galna annars. 

Varmt har det varit i dag i alla fall. 
Vi drog och bada. 

(null)

Vi övade på livräddning och drog varandra fram och tillbaka och inspirerade nog några som gjorde detsamma efter oss. 
Man tränar ju aldrig på det!! 
Det borde man. Tänk om någon skulle dö för att jag inte klarar av att simma med en annan människa på mig? 
Gör det i morgon! Det kan rädda liv!! 

Hemma slängde jag in frysklamparna i frysen i h av den lilla stunden höjdes temperaturen med fem grader!! 
Det är ett skit med värmen. Kan inte ens öppna frysen?!? 
Nu (typ sex timmar?!) efter så går termometerns i alla fall åt rätt håll. Även om det går långsamt. 
Jag tror vi måste köpa ny frys. 
Den sjunger nog på sista versen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback