Jag...

Jag kan... 
...inte så mycket tycker jag själv. Men det är kanske helt ok. Någon måste vara två, trea eller längst ner. Det är någons plats det med. Alla kan inte vara bäst. Så enkelt är det. 

Jag vill...
...resa jorden runt och vara ekonomiskt oberoende. Jag vill såklart vara älskad och må bra med. Och jag vill dö innan alla andra runt omkring mig gör det.  

Jag gillar...
...mat! Jag gillar att äta, med människor jag tycker om. Jag gillar att resa där mat är fokus. 

Jag gillar inte...
...magsjukor. Och elaka människor! Jag gillar inte att må dåligt, och jag gillar inte att inte kunna andas ordentligt. 

Jag måste... 
...egentligen ingenting. 

Jag behöver...
...kärlek och mat. Gärna i kombo. 

Jag får...
...ta en dag i taget. Orkar jag inte så gör jag inte. 

Jag får inte...
...arslet ur vagnen och tar tag i någon form av träning. Det gör mig galen. För jag vill inte bli svag. (eller det är jag redan...) 

Jag kan inte...
...åka bergodalbanor längre. Jag tänker att jag ska utmana mig själv och gå utanför boxen, men nej, jag har kommit på att det inte är den boxen. 

Jag undrar...
...om allt någon gång kommer kännas bra hela tiden? Jag menar heeeeela tiden. 

Jag längtar till...
...Italien!! Där kommer det bli de bästa människorna, mat och kärlek. Allt som är bäst! 

(null)


listor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback