Börja jobba

Så var semestern slut. 
Och jag ska börja jobba. Jag kommer börja halvtid och vara sjukskriven resten till att börja med. 

Det är så mycket tankar som kommer så här på söndagen angående att börja jobba. 
En skräckblandad förtjusning kan man säga. 

Jag vill jobba. Jag vill verkligen jobba. 
Men när man har varit hemma ett tag för att vila upp sig blir det.. märkligt?! svårt?! att komma tillbaka. 
Jag har ju inte varit hemma så länge, men i alla fall. 

Det känns lite som att man får börja om. 
Men frågan är då hur? 

Och vad har förändrats? Hos sig själv, hos de andra, i familjen, vänner, bekanta? 
Vad ska förändras? 
Vad vill man ska förändras? 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback