Slappardag utan slapp

Idag är min lediga dag inför helgens arbete. 
Har lite ångest för dagen. För helst skulle jag bara vilja ligga i soffan. Och vila. 

Men jag ska köra sonen till skolan. Maken till jobbet. 
Sen borde jag träna eftersom jag inte hann det i går. 

Sen kommer mamma och vi ska titta på lägenhet. Någonstans där mittemellan borde jag diska. 
Efter visningen tar nog skolan slut så då får vi hämta sonen. 
Jag kommer säkert vara hungrig. 
Och jag borde ha hunnit städa. 

Sen ska maken hämtas och helt plösligt kommer det vara eftermiddag och kväll! 

Jag blir trött redan innan dagen har tagit fart. 

Och vetskapen om att jag ska upp och jobba i morgon. Full fart hela lördagen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback