Veckans lista

Citat- 
"Jag gör vad jag vill, när jag vill. Jag ringer när jag vill, till vem jag vill. Och jag bajsar när jag vill, och var jag vill, och på vem jag vill."
Detta skrev jag när jag var kanske.. 20? Det kanske inte är ett regelrätt citat, men det säger något. Det talar mycket om vem jag var för 20 år sen. Jag gjorde som jag ville. Inte vad normen sa, inte vad någon annan sa. 
Det ska jag ta med mig in i livet igen. 

Bästa- 
Resan till Rom!! "jag orkar inte!" som syster sa. Det är för gott, för härligt, för mysigt. Allt var så himla bra! 
Det var magiskt! 

(null)

Sämsta- 
Kanske när jag ramlade. Två gånger. På samma dag. Inom fem minuter... 

Läskigaste- 
Har inte varit med om så mycket läskigt. Men inte så trevligt var det att gå förbi en bajsande man, men.. han kanske också bajsade när han vill. 
Fast jag kommer då aldrig bajsa på gatan... 

Mysigaste- 
När jag och maken stack iväg själva! 
Fast de mesta har varit mysigt denna vecka. Varje krog, varje morgon, varje kram, varje dag har varit supermysig!! 

Mående- 
Tipp topp! 
Hade magkatarr en natt i Rom, annars har det varit kanon! 
Magen har funkat (det är viktigt för mig!!) 
Jag har varit med de jag älskar, jag har ätit gott, vilat, promenerat. 
Själen är välfylld! 

Boost- 
Grappan! Haha! 
Nej, skämt o sido! Det som gav mig självförtroende och fick mig att le var alla gånger som italienarna trodde jag var italienare! 

Gillade bild- 
(null)

Mammas födelsedag! ❤️

Godaste- 
Gnocchi med fyra ostar!! 
...tror jag.... har ätit så mycket gott...

Klädesplagg- 
Kjolen! 
(null)

Kommer använda den mycket känner jag. 

Och så nästa vecka! 
Måndagens planer- 
Jobb... Känns märkligt att jobba. 
Sen ska jag hämta medicin, dricka juice och köpa bänkpapper med Elias. 
Tror även jag bokat tvättid, och det behövs. 
Måndagen kommer nog gå snabbt! 

Sussa gott små stjärnor! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback