Torsdagsnöjen

Grabbarna ska i väg till golfklubben. 
Jag ska flämta i soffan och dricka matchalatte. Kall alltså! Iskall! 

Blir man taskig i kistan av för mycket matcha?! Och maca? Och acai? 
Om man äter lite av allt, blir det för mycket av det goda då? Tillsammans alltså?! 

Såna där superpulver kan ju ge vissa biverkningar... 

Jag måste ju bli lite nyttigare. Det har liksom ballat ur lite väl mycket. 
Nej nej, jag kommer fortfarande äta hejdlöst mycket chips om man jämfört med vanliga människor. Med all säkerhet!! 
Men jag kanske kan börja äta lite annat än chips. Så det blir balans! 

Så när grabbarna är borta och jag flämtar i soffan kommer jag säkert äta chips. 
Undra just hur matchalatte och chips funkar i hop? 
Uppdatering kommer! 

(null)


Jag åt även mat idag. Varm. 
Pasta med zucchini, ruccola och pinjenötter! 
Lite lagom nyttigt, lite lagom varmt. 
Lite lagom som hela jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback