Jelly! Masken är gelé!

(null)

Vad passar bättre en tisdag än en sheetmask? 

Idag testas en jellymask från Jeju (?) 
Det var mycket text som jag inte förstod. Jag vet inte ens vilket språk. Koreanska? 
Kunde i alla fall uttyda att man ska låta den sitta på i 15-20, som en vanlig mask typ. 

Jag vet inte hur många jellymasker jag använt. Kanske ingen faktiskt. 
Eller någon möjligtvis. 

Därför känns det lite tokigt att säga om denna är bra eller dålig. 

Den känns krämig, luktar i stort sett inget. 
Det var bra med produkt och den sitter väldigt bra på ansiktet. Ramlar inte ner alltså. 

Men effekt? 
Jo då, huden känns återfuktad. Men inte mer än med en vanlig sheetmask. 
Å andra sidan vet jag ju knappt vad effekten skulle vara... 

Men helt klart skönt en tisdag, svalkande, återfuktande, perfekt! 

(null)
får man den i ögonen svider det...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback