Försprång

Jag gick upp tidigt i morse. Riktigt tidigt. 
Och dagen blev bra. 

Jag har skrattat. Varit lite arg och besviken, men fått säga det. 
Allt känns bättre då. 

Jag har varit med människor jag tycker om. Positiva människor som ger mig energi och som är riktiga vänner. 
Jag har planerat in träff med en annan vän på fredag. 

Fantastiska människor! 
Blir man inte glad när man får hänga med glada människor? Som fyller en med positivitet! Livet blir enklare. Man ser inte dammtussarna i hörnen. Man struntar i om det regnar eller om solen skiner. 

Umgås man med fina människor fungerar livet och man känner sig stark. 
Jag gillar den känslan. Att även när jag pratar om att jag gråter med dessa människor, så känner jag med stark!! 
Som att det svaga blir starkt. 

Vi är starka tillsammans! 

Eller blev dagen bra för att jag gick upp tidigt?! 
Att jag hade försprång idag!? 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback