de underbara vännerna

ja, alla är mina vänner! även de som är min släkt. släkt kan man inte välja sägs det. vänner väljer man. 
jag har valt att ha min syster och min svåger som vänner. de närmsta vännerna. 
och även min systers vän är numera min vän. 
och min man, ja han är min bästa vän. 

jag älskar mina vänner! 

i går samtalade vi om livet. skratt och tårar blandades och det slår mig att det är sant. att hellre ha några få vänner som betyder något än många som man då knappt känner. 

ja har en del andra vänner med. men dessa fyra är de som står mig allra närmast. 

och att vi skapar planer för framtiden innebär att vi kommer hålla i hop. 

nu, 
ner till bokaffären. och kyrkan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback