Varierande sol och regn

Det känns lite som sommar, försommar, och så helt plösligt känns det som höst. Regnet hänger i luften, samtidigt som solen tittar fram titt som tätt!
 
Lite som livet i allmänhet. Det är bra, man skrattar och är glad. För att minuten senare känna att allt kvittar. Det liksom.. är skit samma alltihop.
 
Är man hungrig eller inte? Nja, kan väl ta något, eller låta bli.
Vill man gå ut eller stanna inne? Tja, det spelar väl ingen roll.
 
I dag ska jag träffa min doktor. Funderat halva natten på vad jag ska säga honom. Att det kvittar?
Att min konstanta yrsel är relativt bra, men jag istället har fått karusellyrsel som kommer och går. Att jag tappar minnet, så att jag blir rädd. Att det känns som huvudet ska sprängas ibland. Inte i någon fruktansvärd huvidvärk, utan bara ett otäckt tryck. Att det känns som jag är totalt förvirrad?!!
 
Och som sagt, ibland är det bara solsken, jag går på stan och skrattar. Leker med sonen och lagar mat som en mästerkock.
Lycka och inga bekymmer.
 
Livet är bra knepigt. Precis som vädret. Man vet aldrig hur dagen ska bli.
 

Kommentarer
Sara säger:

Nämen LILLA Elias! <33333

Svar: lilla tjokisen!! : )
Hanna

2013-05-27 | 21:12:24
Bloggadress: http://littlenova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback