Ont i knoppen

I går blev jag matförgiftad.
Fy!

Som tur var åkte jag hem till mamma och pappa istället för att åka direkt till kyrkan, som jag tänkt först.
Jag skulle egentligen på ett möte i kyrkan vid femtiden. Men någon timme innan kände jag att det inte stod riktigt rätt till.

Ja, så strax efter ropade jag på ulrik, och pappa var tvungen att ringa till mötesledaren och säga att jag blivit sjuk. Typiskt!!

När vi sedan kom hem, var allt i stort sett bra. Jag somnade, sov i ett par timmar, och klockan åtta spelade jag mobilspel och klockan nio tittade jag på tv och längtade efter mat.

I dag känns det bra, förutom att jag har ont i huvudet. Det beror väl på vätskebrist.
Mamma säger att man ska äta socker. Så redan i morse drack jag fanta, inte varje morgon man gör det innan lunch!!

Man ska väl ha någon fördel när man blivit matförgiftad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback