elände

det händer titt som tätt att e bara kräks. oftast är det på natten. han skriker som en galning och så kommer det.
lika fort som det kom försvinner det.
han somnar om och på dagen är han sitt gamla vanliga jag.

även på natten kan han vara sitt vanliga jag. han kräks och så nästan skrattar han efter ett tag. eller är i alla fall inte ledsen.

ibland händer det på dagarna. och efter skuttar han runt som inget har hänt.

även om han gillar att prata om det...

vi har frågat bvc, som sa att det var vällingen. den har vi slutat med, och det fortsätter.
vi har frågat läkarna, som sa... ja, jag vet inte riktigt.

så vad gör man? man googlar!!!
och det är det mest värdelösa att göra!

dagens resultat (för de varierar lite från dag till dag) är anti gen mjölkintolerans eller cancer. hjärntumör.

vad tror ni jag tänker?

och så börjar jag fundera på hans operation... blev det bra? eller är det det som spökar?

keep calm and... stress out!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback