Börja om

Dagen till ära har jag klippt mig.
 
(ok, fastnade där... vadå ära? är det dagen jag har ärat? Vad har det jag ärar? Nej, jag måste ändra inledningen, jag vet ju inte varför man säger så...)
 
Idag har jag tagit mig i kragen och klippt mig. Och det behövdes. Det åkte bort en ordentlig bit, bara för att få bort det som var slitet.
Kanske lite kort, men det var nog det som behövdes. Nu börjar vi om. Igen.
Ja, med håret alltså.
Huvudsaken är att det inte blev kort. Alltså riktigt kort.
Och dessutom, det som man upplever kort nu, kommer inom två veckor kännas ok.
Och jag ska försöka att gå och klippa mig om sådär 8-10 veckor igen, och verkligen få ut håret. Och att håret få är fint!
 
För vilken skillnad!! Det är slätt, det är jämnt, lätt att kamma. Och det är så mysigt att ta på topparna!!  Och eftersom jag har tjockt hår känns det som jag blivit tre kilo lättare.
Det är en sån underbar känsla!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback