Mitt little pony hår

Ok, jag kanske bör sluta leka frisör hemma.
Tror att jag kan blanda färg själv, klippa mig själv och så vidare, men det blir liksom aldrig riktigt bra egentligen.
 
I går var det ojämnt och väldigt blekt. Som det var urtvättat, fast jag precis hade gjort det.
 
Idag- trodde jag då att jag kunde leka färgmaster! Så jag hade i färgen skitlänge. Nu snackar vi timmar! Och det blev i alla fall jämnt och dt blev väldigt rosa på vissa ställen. Men å andra sidan, det går ju bort! Om jag tvättar håret typ tre gånger (ja, jag är lite expert på tvättning av hår med!) så kommer det tonas ner och så kommer jag bli som Katta säger, råtta igen!
 
 
Men här bjuds på en bild!
 
 
 
En suddig sådan, för att dölja vissa skavanker! (eller så är jag bara dålig fotograf, modell, photoshopare, redigerare...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback