Idolen Kicki Norman

Shit, jag måste vara helt galen i de människor som jag följer via sociala medier.
 
I natt drömde jag att jag träffade Kicki Norman. Hon var precis lika trevlig som jag har tänkt mig att hon är. Hon var coolt avslappad. Öppnade dörren i stor tisha, grå. Och hade håret så där lite slarvigt snyggt uppsatt. Rosa läppstift och log mot mig. (har hört att om man har svårt att skilja på dröm och verklighet ska man försöka tänka på om man ser några färger, om man gör det, kan det vara att det är verklighet, eftersom många bara drömmer i svartvitt!)
 
Men det var en dröm, det vet jag. Speciellt eftersom Kicki öppnade dörren på min arbetsgivares servicekontor. Och hälsade mig välkommen som att hon jobbade där.
Och dessutom vet jag att det var en dröm för jag bor inte ens i samma stad och jag har inte varit på servicekontoret på en vecka.
 
Jag tycker att drömmar oftast är lite läskiga. Det spelar ingen roll om det egentligen inte är någon mardröm, jag gillar inte att drömma. Det går inte riktigt att beskriva, men jag har alltid en lite obehaglig känsla.
Men faktiskt inte efter att ha träffat min stora idol Kicki!! Det kändes bara bra!
 
Ja, som sagt, jag tittar på så mycket bloggar, och följer allt och alla på twitter, instagram, ja, allt möjligt! Jag tycker att de är mina vänner.
Jag är lite galen i dessa människor helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback