Pandafeber

Jag har blivit tonåring igen. Kollar på all typ av nagelkonst. Glitter, ränder, färger, motiv.
Och så gjorde vi (syster och jag) lite målande i går kväll. Hon fick en panda, en nyckelpiga, ett spöke och ... ja vad var det fjärde?!

I alla fall ville jag själv ha pandor. Målade en i morse. Och så målade jag resten nu i kväll.

Löjligt? Kanske, men orka bry sig. (=tonåring)
Inte snyggt målat? Äsch, man är ju nybörjare!!

Och nu börjar det torka, så nu måste jag äta några chips. MÅSTE. Jag är så hungrig. Och vad är bättre än chips nr man är hungrig på kvällen?

Bildbevis på tonårsfasonerna:


Kommentarer
amelia säger:

gud vad fint:)

2012-11-29 | 18:18:14
Bloggadress: http://emmaochamelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback