Dödssjuk

Ibland kan jag få en släng av hyperkonditri (hur stavas det nu då?)

Och så ibland blir jag sjuk. Då tror jag att jag ska dö. Typ.

Då när jag ligger på dödsbädden kommer jag på att jag troligtvis bara överdriver.

Och då slår det mig, tänk om jag faktiskt är jättesjuk!? Att jag inte är förkyld, jag kanske har fått något annat.

Så googlar jag frenetiskt. Och vad hittar man inte då?
Och då tänker jag att jag överdriver igen.

Och så går det runt runt i mitt huvud. Larvig, död, larvig, död, osv osv...

Men till saken hör att just nu känns det faktiskt som mitt huvud kommer att sprängas. Som det kommer explodera vilken sekund som helst.
Kan inte böja mig ner=inte städa eller plocka.
Inte ligga ner=inte sova bort smärtan

Fy, jag hatar detta! Jag gör allt jag kan (äter disofrol, tar nässpray, kortisonspray, snyter mig, gör ångad, tar Ipren, panodil och voltaren)
Och inget hjälper!!!

Vad ska jag göra??


Kommentarer
Karin säger:

Känner igen känslan? Ohja

Finns bara en sak att göra, tyvärr.

Vänta och se! Förhoppningsvis, troligtvis, går det över, tills dess måste man vara duktig och hantera smärtan:) krya på dig!

2012-09-16 | 15:32:12
Bloggadress: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback