Pod

Jag har bestämt att jag och syster ska ska spela in en podcast. Hon var inte riktigt med från början, men efter att hon påtalat flera gånger saker vi kunde ta upp tror jag att hon är med. 
 
Jag förstår vad hon menar, vem ska lyssna på två östgötare som inte har gjort så mycket. Men om Hanapee och Martin kan prata pruttar, så kan vi väl vi prata om dåligt blodsocker. Eller?
 
Frågan är ju den när vi ska ha tid att spela in den, och om vi kommer att spela in... varje vecka?! Det kan ju inte bara vara ett avsnitt och så är det slut. 
 
Varför har jag helt plösligt fått dille på att spela in en podcast? För jag lyssnar på dom antar jag. Och alltid vill jag ge mig in i diskussionerna. Jag vill vara med! Jag vill också prata! 

Ja, vi får se hur det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback